onsdag 30. november 2011

Smykke oppgave med sykkelslanger.

Få noe så rart som sykkelslanger å bli noe så pent som smykker?
det skulle vi gjøre i denne oppgaven. det jeg tenkte med en gang er at jeg ikke vil farge slangen, netopp fordi at det er gummi og vil smitte av osv. jeg ville lage et armbånd med et smalere lag utpå, jeg ville også ha en peltespenne på den, så jeg laget en egen en av ståltråd. jeg ville at den skulle bli justerbar og tøff, så jeg laget et hull, og brukte lang tid på å finne ut hvordan jeg skulle få dette til. men det gikk til slutt.
jeg laget også et armbånd med litt punkerstil av strikk, muttere 5mm og 1cm, også klippet jeg ut stjerner av sykkelgummi, og festet med strikk.

her ser du 2 bilder av 2 armbånd jeg laget, det med slange og det med muttere og deler av slange:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar