onsdag 14. desember 2011

Reklameplakater,

I denne oppgaven, skulle vi lage 2 reklameplakater, en av dem skulle være av en ting vi har laget selv, og den andre av et annet design produkt. Jeg valgte Bysten i leire og Uno Motorsykkel, fordi den er spesialdesignet, og fungerer helt fint. selv om bysten min egentlig ikke var helt ferdig, var det så lang jag hadde kommet. Uno sykkelen er veldig kjelden og veldig spesiell, og derfor valgte jeg den.

det som var spesielt med denne oppgaven var at vi sklle bruke photoshop, etter at nesten ingen var spesielt vant til å bruke photoshop, klippe,lime,farger og forandre det gamle bildet.


Ovenfor her ser du plakaten min om Unosykkelen, jeg forsøkte at blikke skulle vende mot teksten i nedover-rekkefølge. desverre hadde jeg ikke fått så lang tid på den, så jeg ikke rakk å fikse klippelinjene på midterste bilde.
Her ser du plakaten om bysten, ganske klassisk og ren, rød på svart er en fin kontrast synes jeg. og jeg har ikke speilvendt noen av bildene får å vise hvordan side skyggen ligger på, og hvor annerledes den ser ut på andre vinkler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar