onsdag 16. mai 2012

Oppgaven om skrift

I første fase av denne oppgaven skulle vi markere ett området på A3 ark fra tegneblokken vår, i den ruten skulle vi skrive Pennesplitten fra start til slutt, setningene skulle ikke begynne under hverandre og skulle fylle arket i alle kanter, det vil si at det blir nesten sammenhengende og ofte vil ikke hele ordet ha plass ut i kanten, da må du fortsette ordet på linjen under.

Etter den oppgaven skulle vi begynne på neste, som var å lage et trykk på T-kjorte, det skulle inneholde tekst som hovedtema, og vi kunne lage 2 avtrykk. Vi kunne for eksempel lage bilder av tekst. Jeg valgte å lage avtrykk av noe raskt skrevet med et "kittent" design, og raske bokstaver, trenger ikke være leslig, jeg brukte mine favorittsitater fra Slipknot: I wont become your hero justt to fight the life i saved. og I wont give up tomorrow just to lose it all today. Jeg synes de er veldig sterke sitater og fortjener og bli brukt på noe som synes så mye som en kjorte.

Etter av jeg hadde laget de bildene jeg ville, som jeg laget på A3, måtte jeg skanne og printe til A4, deretter lage transparent, å skanne til de arkene som skulle brukes til å stryke på bildet å gi T-kjorten avprintet.

Jeg likte denne oppgaven, men jeg synes at det ble mye styr på grunn av alle systemene som ikke holdt. Det burde være mer "organisert" på forhånd. Jeg brukte mye tid på å finne hvordan jeg ville ha det. men det raske og kittene tema jeg brukte hviste jeg fra starten... På grunn av at det er litt riktig for meg i forhold til at kjorten er hvit å ser derfor ganske ordentlig ut, noe som ikke kler meg i det hele tatt.

Jeg er veldig fornød med resultatet, kunne kanskje ha gjort det igjen, men ikke på en stund ivertfall.

Har ikke fått tilbake T-skjorten så jeg har ingen bilder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar