søndag 18. mars 2012

Strikkeoppgave

I denne oppgaven skulle vi først strikke en prøvelapp med forskjellige mønster i bruk av rett/vrang strikking, så skulle vi designe og lage et produkt ved hjelp av masketeknikker, da jeg bestemte meg for å strikke, så ville jeg strikke noe normalt, men fremdeles litt i min retning av stil. jeg strikket et skjerf i svart og grå, brukbart garn som ikke var for hardt, men heller ikke for slakt. jeg hadde ikke mye tid pga. operasjon, men jeg strikket ferdig skjerfet en av dagene.

 Denne oppgaven var ganske fri fordi vi ikke måtte lage 10 skisser, som blir for mye, så denne gangen fikk vi tid til å jobbe med produktet, samtidig var oppgaven ganske fri fordi vi kunne lage hva vi ville i denne oppgaven.

Jeg kunne ikke tenkt meg å gjøre dette frivillig, nettopp på grunn av at jeg ikke har noe interesse for strikking eller strikkede klesplagg for meg selv. men jeg synes at for jenter kan det være brukbart.
Jeg prøve å holde meg i en kald gråtone når det gjelder farger.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar