søndag 11. mars 2012

Tegneoppgaver

Jeg hadde permisjon halvparten av tiden vi hadde denne oppgaven, men fikk fortsatt gjøre en del.

Portrett tegning vi fikk et lite speil hver, og skulle tegne et portrett av oss selv på tegnearkene i A3.
En portrett tegning vil si at jeg skal tegne hodet og ansiktet til noen forfra.
Før portrettet skulle vi tegne neser, øyne, ører og munn på forskellige ark fra før.



Vi skulle også tegne på noe som vi hadde kjært vekk fra før, denne oppgaven fikk jeg til veldig bra, jeg hadde ingen problemer bortsett fra at det var vanskelig å tegne like sterkt som det som var der, netopp på grunn av at det var printet på.

en gruppe oppgave på 2 personer skulle vi stå i dørkarmer og tegne "det som ikke er der" (tegne rundt) men ikke tegne noe av detaljene på innsiden.

også skulle vi gjøre et par tegninger med dårlig tid, skravur og raske tegninger av forskjellige personer i klassen og lærere.


Gråtoneskala fikk jeg ikke gjort på grunn av permisjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar