fredag 30. mars 2012

Toving

I denne oppgaven skulle vi enten tove, nåle eller gjøre begge deler for å lage minst et produkt.i tillegg skulle vi lage et sitte-underlag og en kule. jeg brukte bare nåling på mitt produkt, derfor tok det litt tid. Jeg var innom skolen og hentet så langt jeg hadde kommet også satt jeg resten av dagen hjemme med det arbeidet. jeg ble ferdig og synes selv at produktet ble vellykket. jeg laget tove oppgaven min som et klovnehode kunn av nåling, jeg lånte en nål av skolen og kjøpte 3 selv, da fikk jeg 4 jeg kunne feste på håndtaket. jeg synes oppgaven virket kjedeligere enn selve arbeidet, men jeg tror at jeg kanskje kunne funnet på å gjøre det igjen i fremtiden.

Nålene var litt spesielle, de hadde "tagger" som gjore at ullen tovet seg, de fantes i flere styrker, fin, medium, grov osv. Jeg tror at man må regne med å stikke seg litt i fingrene i denne type arbeid.

De andre som ser klovnen sier den ligner på klovnen i TV serien The Simpsons. (Krusty)

Denne oppgaven var faktisk litt artig, men tidskrevende, jeg satt hjemme hele den dagen å stakk i ulla. jeg skal også gjøre dette på fordypningsoppgaven. men skal lage noe mye mer avansert. Det var vanskelig å få runde fine kanter, men også vanskelig å få ting jevnt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar